Mobilumo paketas

119 articles

Julius Sabatauskas, Seimo Pirmininkės pavaduotojas, LSDP frakcijos narys

Rusijai sukėlus karą Ukrainoje, buvo priimtas išmintingas sprendimas agresorių stabdyti ekonominėmis priemonėmis, kurios yra ne tik moralinė, bet ir ekonominė būtinybė, kadangi yra nukreiptos tiesiogiai į agresorės Rusijos ir ją remiančios Baltarusijos ekonominę, o tuo pačiu ir karinę galią. Vis dėl...

Ugnė Karaliūnaitė

Europos, o kartu ir Lietuvos ekonomika po truputį stoja. Po kovido šoko ir pigių pinigų lietaus šoktelėjusi paklausa sugrįžta į proto ribas. Vienas iš pirmųjų nerimo šauklių – transporto ir logistikos sektorius, kuris pagal užsakymų ir srautų skaičius pirmas pamato, kaip vėsta įkaitusi ir infliacijo...

Aistė Žebrauskienė

Lietuvos vežėjai jau jaučia bręstančią krizę. Vienos didžiausių Lietuvos transporto įmonių „Baltic Transline“ vadovas sako, kad traukiasi pagrindinės rinkos ir mažėja užsakymų. Tačiau didžiausia problema išlieka chroniškas vairuotojų trūkumas. Jo teigimu, šiame sektoriuje darbo sąlygos ir atlyginima...

Vytas Bučinskas, Lietuvos nacionalinės vežėjų automobiliais asociacijos „Linava“ viceprezidentas

Lietuvos transporto sektorius – tarsi smarkiai banguojantis vandenynas. Dar 2022 metų viduryje buvo kalbėta apie didėjančius, o jau metų pabaigoje – apie 15–20 proc. sumažėjusius pervežimo įkainius. Tokio bangavimo problemų mastas gana platus: jis mažina transporto įmonių apyvartas, mažiau sumokama ...

Vytas Bučinskas, Lietuvos nacionalinės vežėjų automobiliais asociacijos „Linava“ viceprezidentas

Naujovės yra tarsi kelrodis į ateitį. Neprisitaikysi – liksi užnugaryje, nes pritrūks pajėgumo. Taip šiuo metu galima kalbėti apie Lietuvos transporto sektorių ir jame veikiančias Lietuvos įmones, kurioms tenka pakloti tūkstantines baudas dėl 2022 metų pradžioje įsigaliojusių papildomų Mobilumo pake...